January 3, 2009

mee maggi sedap dimakan cepat dimasak...



hari nie nak buat entry mee maggi lah...

sepatutnya dah tekad takmo makan malam...sbb siang tadi dah jogging pegi rumah kak anne, then pegi bandar then pegi rumah kak anne semula then balik rumah...so ingatkan takmo lah sia2kan usaha gigih itu...tup tup...nafsu shim ya tha alif nun ku tidak mampu menahan kuasa maggi ...

tapi maggi bukan sebarang maggi...maggi datang dari india...hehhe

kalau maggi kat malaysia 5 minit kena tunggu masak, maggi india 2 minit jer korang...tak caya? nanti tgk gambar kat atas tu...

nak pendekkan cerita maggi india tu i amik maggi flavor chatpata...i pon tak tau chatpata tu apa...tapi tgk pic package dia mcm byk jer sayur2...so i thought maggi sayur2 sayuran lah kot...hehehe

but don't worry, i beli maggi tu kat kedai halal...so kalau ada ayam or dagingpon kira daging yang halal...

4 comments:

  1. aiyoo...
    maggi pown ley wat cite ek...
    hee...!!!

    ReplyDelete
  2. boleh lah...kena creative...and innovative. ahahha

    ReplyDelete
  3. fizannnn...

    nape makan maggi jek.. as usual statement dr seorang kakak .."fizan ade masalah kewangan ke?" hahahaha..

    ReplyDelete