April 6, 2009

Bilakah lagi?...









Agak2nya bilalah lagi dapat merasa cekodok ikan bilis mak...
Agak2nya bilalah lagi dapat merasa asam pedas mak...
Agak2nya bilalah lagi dapat merasa abah belanja roti canai kubur...
Agak2nya bilalah lagi dapat merasa abah bawa makan kat nasi goreng terbakar...
Agak2nya bilalah lagi dapat merasa keluar dgn angah,uda,uteh,adik dan ema pegi ikea...
Agak2nya bilalah lagi dapat merasa jalan2 dgn angah,uda,uteh,adik dan ema jalan2...
Agak2nya bilalah lagi dapat merasa makan kat seoul garden dgn iffa,ruzaq,ayie,min dan yuzi...
Agak2nya bilalah lagi dapat duduk makan kat bertz dgn kadir dan bergossip...
Agak2nya bilalah lagi dapat naik TM jumpa kak has,kak ina dan abg mus...
Agak2nya bilalah lagi dapat merasa jumpa ain,nenek dan keluarga yg lain...
Agak2nya bilalah lagi dapat merasa naik gen2 hitam zaim dan borak2 dlm keter dgn hasru smp magrib...
Agak2nya bilalah lagi dapat makan ikan bakar dgn aimee,abg zaid,kak anie dan pot...

Agak2nya bilalah lagi dapat BALIK MALAYSIA.............

8 comments:

  1. agak2nye ble la along nk beli perfume bawu uteh.. :-P

    ReplyDelete
  2. alahaii...
    sedihnya bunyi...
    nanti balik malaysia buat semua tu ek...

    ReplyDelete
  3. adeh...
    asal entry along bnyak sedey2 ek skunk...
    erm..
    insya-Allah..
    nanty ley jumpe lagi..
    ley ain banje along mkan an...
    hahahaha...
    da la along..
    namo sedey2..
    x besh r gnie..
    mane entry yang hot2 n hepy2 nieh...????
    =]

    ReplyDelete
  4. betul laaa ain

    alaaa....mr afizan..tak rock laa cam ni..kate ahli geng kapak tak leh sentimental. :-p

    leh wat smua tue...raya nnt balik laa hehe..tak pon mggu depan jek

    sila2 la menabung dari sekarang :-).chayok2...

    ReplyDelete
  5. owh buat pengetahuan ko..aku org melaka gak..n aku budak masjid tanah..hhahahaha

    ReplyDelete
  6. hahaha... i setuju ngan min.. menabung ye... jgn shopping2 lg. utk kitorang xpe. hehe.. kalo fizan tanya semua agak2 tu, ramai lg kat luar sana yg akan ckp "agak2nya bila la dapat buat pHD yg disponsor di oversea macam fizan.." hehe.. just think of a wonderful life after you've graduated with a doctorate.. gaji banyak, dihormati ramai kerana kebijaksanaan, banyak ilmu leh berbakti kepada bangsa, agama dan negara! Cewah.. Your family are and will be very proud of you.u are one lucky guy, bro! Hang on and keep moving and the sweet success will be yours. Cewah... nasihat org pandai je i nih.. kih kih.. Cepat2 habiskan pHD and blk m'sia. leh buat semua yg fizan nak buat. Leh kuar ngan family and kawan2 mkn2. One fine evening we'll(kak tini, min, iffa, yuzi, mae, ayie, pot, and me) go for a car ride, come across a buffalo and... you will say.. "opocot mak depa!" hahaha..

    ReplyDelete
  7. aizul...ohhh great. orang melaka the union...hehehe

    ro-z...sweeeeetnyer and kelakar poyor pon ada...ehh dah tukar lah ruzaq, skrg jadi...OPOCOT BELACAN......ahahaha. nak tau cerita lanjut tanyalah kak ippah dan minah. ahahahaha...

    entahlah lately ni asyik rindu kat malaysia...maybe sbb SEASONAL AFFECTION DISORDER kot (S.A.D). ramai org2 sini kena.but usually waktu winter...nie dah spring. huhuhu

    ReplyDelete