March 15, 2012

air mata...


these few days rasa sangat devastating. sangat2 demotivated...rasa mcm kena backstabbed oleh orang2 yg kononnya boleh dipercayai. tak sangka betul dlm dunia akademik ni pon ada org mcm tu. lebih2 lagi kalau orang tu cikgu kita. sedih sedih...kira mcm rumah semua dah siap, dah cantik, dah ada perabot semua...tapi tak boleh masuk, sbb menteri perumahan tak luluskan grant tanah. aiyarkkk.

hummm redha jer lah. nak buat camner...camtulah, ingat pesan...jangan bergantung harap pada orang, berharap lah pada Allah...pasti harapan tercapai.

apa2pon hidup mesti diteruskan juga. perjuangan takkan terhenti. selagi belum dapat PANGKAT HAZAB DUNIA tu, selagi tu takkan berhenti perjuangan nie.

teringat kata2 kak mazrah..."fizan, phd dan air mata tak dpt dipisahkan...selagi awak tak nangis, kira ok lah lagi tu" huhuhu.

so these few days...kat opis buatlah apa2 yg patut...balik rumah malam2 tgk cerita korean balik! yg peliknya, tgk balik cerita2 yg dah ditengok. Boys over flowers, My girl and mlm ni start tgk full house. gegehhhhhhhhhhh. hummmm tu lah antara penenang hati skrg.

ohh yer.makanan juga adalah peneman sejati sy sekarang ini. sila lah ketahui bahawasanya saya telah naik 2 kilo berat badan skrg ni. dah saya telah ada pelampong di kiri dan kanan perut saya. syabbbasssssssss syabbbbassssssss.

arasso...dah nak sambung balik full house...

AJA AJA FIGHTING!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment