February 21, 2012

call me reina...





dah lama dah nak update pasal anak buah baru nie. nama reina sofea zainudin. sedap kannnnnn nama nyer. maksud nyer permaisuri kecantikan...ye ke? entahlah lupa lak. tapi bak kata mummy nyer, reina tu maksud permaisuri. tahniah sgt2 pd kak maz and abg dino. mmg kelahiran reina ni satu nikmat yg mereka dan kami semua tunggu2. alhamdulillah...jadi penyeri kami di bumi loughborough nie. at least lps nie, dapatlah reina jd penghibur kami...yg makin berkurang dah di bumi lufbra nie. sob sob sob...

plan2 reina patut keluar kalau boleh 6hb januari...supaya sama tarikh lahir mummy dan abah dia, tapi reina syokkkkkk sgt duduk dlm perut mummy dia..so reina dilahirkan lambat dlm seminggu+- dari hari yang diharap2kan. ehehehehe...apa2pon, bila dapat tahu reina selamat dilahirkan...uncle fizan adalah yg paling happi. sampai tak terkeluar air mata. ehehhe...sangat2 happi.

uncle doakan, reina sihat2...dan membesar menjadi anak yg solehah utk mummi dan abah reina. dah besar nanti balas jasa baik mummy dan abah ok. uncle tahu...mummy and abah reina sgt2 sayangkan reina...jaga mummy and abah nanti bila reina dah besar. ok?

so far...dah ada 5 anak buah. alhamdulillah...

February 20, 2012

jangan pernah putus asa...

ya Allah...terasa sangat penat sekarang ni
ya Allah...bila lah agaknya perjuangan ini akan berakhir?
ya Allah...harap-harap pengakhirannya menjanjikan kebahagian utk kami semua

orang yang melihat mungkin hanya mampu menjeling
orang yang mendengar mungkin hanya mampu memekakkan telinga
tapi meraka tak akan mampu merasa sebenarnya apa yang di rasa
...selagi tidak sama berjuang

nampak mudah, nampak senang...tapi.....
tak seindah yang kita bayangkan

berdoa, berdoa, berdoa...dan berusaha
insyaAllah...sampai ke hujung perjalanan
walau terpaksa dipapah...jangan pernah putus asa



*tak sabarnya nak balik malaysia...rindu mereka sangat2